REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG

 

Warunki ogólne

 

1.     Zajmujemy się sprzedażą internetową produktów Licencyjnych    

Sprzedajemy produkty, które posiadamy na stanie. Wysyłka odbywa się w ciągu 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na konto. Kupujący pokrywa koszty dostawy, jakie są dostępne i jakie klient wybierze podczas finalizacji zamówienia.

    2.    Sklep umożliwia następujące sposoby płatności:

      Płatność przelewem

      Płatność przy odbiorze

      Jako potwierdzenie sprzedaży wystawiamy paragon lub fakturę.

    3.      Procedura składania i realizacji zamówień

 

·         Zamówienia produktu można dokonać bezpośrednio przez stronę sklepu,    na Allegro, bądź na Facebook-u w wiadomości prywatnej lub komentarzu.

·         Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest dokonania przez    Państwa przelewu i zaksięgowanie go na koncie firmy, bądź wybranie opcji  płatność przy odbiorze.

·         Na przelew czekamy maksymalnie do 7 dni, po tym czasie zamówienie  zostanie anulowane.

·         Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

·         Wszystkie produkty wysyłane są za pośrednictwem In Post  lub firm  kurierskich. Firma podpisuje umowy z poszczególnymi dostawcami i dba o  jak najniższe koszty dostawy dla Państwa oszczędności.

·         Ceny produktów znajdujących się na stronie są cenami za towary bez  doliczonych kosztów przesyłki

·         Koszty przesyłek znajdują się w zakresie 7.69 zł - 17.50 zł w zależności od  wyboru dogodnej dla Państwa formy wysyłki (na terenie Polski)

·         Czas dostarczenia zamówienia jest zależny od wybranej formy przesyłki

·         Wysyłamy towar do krajów UE, w tym celu prosimy o wiadomość aby  wyliczyć dla Państwa koszty wysyłki

·         Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki na  czas z winy kuriera bądź czynników atmosferycznych.

   4.     Opis procedury reklamacyjnej

·         Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zakupionego towaru bądź towaru zamówionego za pośrednictwem adresu e-mail: bok@juki-style.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania produkt.

·         Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

 

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

- datę zakupu bądź złożenia zamówienia na towar

- numer zamówienia

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem powodu reklamacji

- żądania kupującego

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

·         Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

·         Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

·         Wszystkie koszty odesłania reklamowanej rzeczy pokrywa kupujący.

 

Dokument reklamacyjny do wypełnienia znajduje się w paczce wysłanej do Państwa wraz z towarem

·         Procedura reklamacji, gwarancji, zwrotu

Procedura gwarancji jest rozpoczynana w następujących zdarzeniach:

– gdy wysłany produkt został uszkodzony w czasie transportu

– gdy przesyłka zostanie zagubiona

– gdy pomyłkowo zostanie wysłany inny produkt

– gdy produkt nie działa prawidłowo / jest wadliwy


W takich przypadkach produkt jest zamieniany na nowy lub następuje zwrot pieniędzy, 
zgłoszenie reklamacji / zwrotu powinno nastąpić w ciągu 14 dni. Możemy poprosić o zdjęcia produktu i opakowania paczki, co pomaga w przyspieszeniu całej procedury reklamacyjnej, dlatego zalecamy zachowanie opakowania w celu ułatwienia procedury. Nowy produkt zostaje wysłany po odesłaniu wadliwego.

Gwarancje nie obejmuje normalnego zużycia, niewłaściwego użytkowania lub uszkodzenia mechanicznego.

 Towar można również zwrócić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od zakupu.

Sklep posiada licencję na towary tego wymagające. Licencje znajdują się na metkach załączonych do towarów.